Marvel Studios' Thor: Ragnarök
Thor kämpar mot tiden för att stoppa det synbarligen förestående Ragnarök, en katastrof som kan göra slut på Asgårds civilisation. Fängslad på universums andra sida och utan sin magiska hammare måste Thor besegra oddsen för att se till att Asgård inte faller i händerna på den skoningslösa Hela. Men först måste han besegra en annan Avenger i en gladiatortävling.