Nazisternas megabyggen
Nazisternas megabyggen utforskar de dolda kvarlämningarna från Hitlers mest osannolika ingenjörsprojekt, berättar om de genier i ondskans tjänst som utformade dem, och avslöjar hur dessa konstruktioner blev startskottet för en teknologisk revolution som kom att förändra krigföringen för all framtid.
För att styra över Stilla Havet måste Japan kontrollera himlen och för det behöver de ett flygfält.
Hitler tar det viktigaste beslutet under andra världskriget – ska han invadera Storbritannien?