Spies in Disguise
Superspionen Lance Sterling (Will Smith) och forskaren Walter Beckett (Tom Holland) slår sig samman för att rädda världen, när Lance oavsiktligt förvandlas till en modig, eldig, majestätisk… duva!
I den här högtflygande animerade komedin är superspionen Lance Sterling (Will Smith) och forskaren Walter Beckett (Tom Holland) varandras motsatser. Lance är smidig, slipad och sofistikerad. Walter är ingetdera. Men denna osannolika duo måste slå sig samman i det ultimata uppdraget för att rädda världen, när ett experiment i "biodynamisk förklädnad" förvandlar Lance till en modig, eldig, majestätisk... duva!