Kilimanjaro
Fyra klättrare med funktionsnedsättningar – Paul Pritchard, David Limb, Jamie Andrew och Pete Steane – ger sig ut på en livsomvälvande utmaning: att bestiga Kilimanjaro. Deras resa mot Afrikas högsta topp blir ett starkt bevis på mänsklig motståndskraft, beslutsamhet och viljans kraft i mötet med till synes oöverstigliga hinder.