The Five Elements of Adventure
Under två decennier har Matt Walker, en internationell bergsguide, lett expeditioner till världens högsta toppar. Trots utmaningarna är han fast besluten att hitta balans och omdefiniera äventyrets mening. Följ med honom på en omvälvande resa genom Himalaya.