Shark Attack: Berättelsen om Paige Winter
En grundlig granskning av en nästan dödlig hajattack på en stillsam tonåring. Experter undersöker varje aspekt för att avgöra vad för slags haj som var ansvarig för attacken och besvarar frågor som har förföljt familjen i nästan två år. Paige och hennes far gör stora framsteg i tillfrisknandet när de följer med experterna ut på havet för en helt annan hajupplevelse.