Bref
I början föds vi, i slutet dör vi. Dessemellan händer grejer. "Bref." är historien om en kille som fastnat mitt emellan. De extraordinära krönikorna om en helt vanlig man vars enda särdrag är hans förmåga att fokusera på de minsta detaljerna. Han glider genom sina vanliga kärlekshistorier, typiska vänner, en vanlig familj och meningslösa jobb. Går livet honom bara förbi?
Vid 40 år, efter ett samtal med sig själv, bestämmer han sig för att ta kontroll över sitt liv.