Patagonia Wings
Författaren Sylvain Tesson gör den franska militära gruppen för bergstrupper sällskap på deras expedition till Patagonien för att hylla hjältarna inom Aeropostale.
Författaren Sylvain Tesson gör den franska militära gruppen för bergstrupper sällskap på deras expedition till Patagonien. Förenade av samma kärlek till bergsbestigning, vill de hylla hjältarna inom Aéropostale – Mermoz, Saint-Exupéry och Guillaumet – genom att bestiga Fitz Roy och hoppa från en av dess toppar.