Southern Tales
Följ med de kända skidåkarna Thibaud Duchosal och Lucas Swieykowski när de försöker klättra och åka skidor nerför tre av Patagoniens högsta vulkaner på mindre än en vecka. Kampen mot extrema väder och farliga förhållanden testar deras instinkter i iskyla och dålig sikt. Kommer de att lyckas eller kommer naturen tvinga dem avbryta deras uppdrag?