Sharks: Monster of the Media
Enastående bilder skildrar dessa fantastiska havsinvånare på ett nytt och annorlunda sätt, eftersom de har funnits långt före dinosaurierna. Vithajen, hammarhajen eller valhajen kan alla ses på nära håll.