Pizza Movie
Ett gäng studenter ska ner till lobbyn för att hämta en pizza. Det finns bara ett problem: de är skyhöga på en hemmagjord drog. Den enkla turen nerför två trappor förvandlas till ett psykedeliskt och omvälvande uppdrag.