Mamma Mia: Here We Go Again
Följ med i firandet, sjung och dansa och upptäck hur det hela började! Tio år efter att Mamma Mia! The Movie hade premiär är du välkommen tillbaka till den magiska grekiska ön Kalokairi för en helt ny musikalisk uppföljare baserad på ABBAs musik. Sophie (Amanda Seyfried) är nu gravid, och liksom sin mamma Donna (Meryl Streep) kommer hon behöva ta risker.