Les Chaillées de l'enfer
Les Chaillées de l'enfer tar oss till hjärtat av vinregionerna Condrieu och Côte-Rôtie och vinmakaren Christine Vernays domäner. Utöver klimatutmaningarna man möter, är filmen en hyllning av en fantastisk plats där några människor förmedlar en strimma hopp till en föränderlig värld.