Kom ihåg oss
Det är slutet av sommaren och Félix flyttar hemfrån och in till sin nya studentkorridor. Efter 20 års äktenskap är det dags för Carole och Benoît att tänka på sig själva. Men hur ska de hantera sitt nya liv? Har inte tiden redan tagit ut sin rätt på deras känslor? Räcker det med kärlek för att överleva tidens utmaningar?