Huguette
När Huguette, en 78-årig före detta lärare, blir hemlös eftersom hon inte har betalat hyran, får hon ett erbjudande av sin granne, Marion: tak över huvudet i utbyte mot hjälp att förhindra att elever hoppar av skolan.