Keeper of the Ashes: The Oklahoma Girl Scout Murders
Kristin Chenoweth återvänder till sin hemstad för att undersöka Oklahomas sanna berättelse om tre unga flickor, som hittats mördade efter sin första natt på ett övernattningsläger. Jakten på och rättegången mot deras misstänkte mördare fängslade nationen sommaren 1977. Men årtionden senare fortsätter osäkerheten kring fallet att plåga samhället Tulsa.
Den prisbelönta skådespelerskan och sångerskan Kristin Chenoweth återvänder till sin hemstad för att utreda Oklahomas mest ökända mord. Keeper of the Ashes är den sanna historien om tre unga Oklahoma-flickor, som hittats mördade efter sin första natt på ett övernattningsläger. Tragedin, såväl som jakten på och rättegången mot deras misstänkte mördare, fängslade nationen sommaren 1977. Men årtionden senare fortsätter osäkerheten kring fallet att plåga samhället Tulsa, lokala brottsbekämpande myndigheter och offrens familjer.
Kristin Chenoweth återvänder till Oklahoma för att utreda mordet på tre flickscouter.