Good Boy
Utan pengar och tur är Danny fast besluten att vända sitt liv, men hans anarkistiska mammas ingripanden och återkomsten av figurer från det förflutna hotar att få honom att spåra ur varje gång.
Dannys försök att råna en bank tillsammans med sin dominerande mamma försvåras av att deras husläkare dyker upp. Med mamma där bak i skåpbilen och en död duva i framsätet växer känslan av desperation. Men när fler och fler figurer dyker upp och stör, anar man att allt inte är som det verkar.