The Twisted Tale of Amanda Knox
Följ Amanda Knox otroliga resa, från utbytesstudent i Italien till felaktigt fängslad för mord. Serien skildrar Amandas kamp för att bevisa sin oskuld och återfå friheten, samt granskar varför myndigheter och allmänheten dömde henne så hårt.
Den amerikanska universitetsstudenten Amanda Knox åker till Italien för att plugga utomlands.
Raffaeles dagar i fängelse blir till månader och år, och hans hjärtskärande historia rullas upp.