Dying for Sex
Efter att Molly Kochan fått diagnosen steg IV metastaserad bröstcancer, bestämmer hon sig för att lämna sin man för att utforska komplexiteten i sina sexuella begär för första gången i sitt liv, med sin bästa vän Nikki vid sin sida.
"Dying for Sex" är inspirerad av den verkliga historien om Molly Kochan, som ursprungligen delades på en Wondery-podcast skapad med hennes bästa vän, Nikki Boyer. Efter att Molly har fått diagnosen steg IV metastaserad bröstcancer, bestämmer hon sig för att lämna sin man Steve och börjar utforska hela bredden och komplexiteten av sina sexuella begär för första gången i sitt liv. Hon får modet och stödet att ge sig ut på detta äventyr av sin bästa vän Nikki, som är vid hennes sida ända till slutet.