The Florence Foster Jenkins Story
Hon kallades "den sämsta sångerskan genom tiderna", ändå sålde hennes konserter ut Carnegie Hall. Denna film utforskar gåtan Florence Foster Jenkins, vars sång var så hemsk att den blev fängslande, och avslöjar den vackra musik hon hörde i sitt eget huvud.