Kärlek+krig
Pulitzerprisbelönta fotografen Lynsey Addario slits mellan arbetet som krigsfotograf och mödraskapets plikter.
Pulitzerprisbelönta fotografen Lynsey Addario riskerar livet i den mansdominerade krigsfotografivärlden. Varje uppdrag för att fånga krigets fasor innebär att hon måste lämna sin man och sina två unga söner hemma. Bakom kameran slits Addario mellan sitt engagemang för den nödvändiga journalistiken och mödraskapets mäktiga, konkurrerande plikter.