Två systrar för mycket
Bette Midler och Lily Tomlin – komedins första damer – spelar i denna komedi om två uppsättningar identiska tvillingar felmatchade vid födseln. Fyrtio år senare korsas deras vägar mitt i Manhattans fart och fläng. New Yorks Plaza Hotel är platsen för detta klassiska fall av identitetsförväxling, personlighetsklyvning och dubbeltrubbel. Två är sällskap, fyra är kaos.