Komedifavoriten Robin Williams spelar en busig tioåring som är fast i vuxen mans kropp. Följ med på hans livs äventyr...i femte klass. I sin tokigaste roll någonsin tacklar han livets med- och motgångar från ett barns utgångspunkt.