En värsting till syster
Whoopi Goldberg spelar en nattklubbssångerska som blir vittne till ett mord och måste gömma sig från maffian på den sista plats där de skulle leta - i ett kloster. Väl där så startar hon en populär kör, som får så fina recensioner att det äventyrar hennes hemliga identitet. Innehåller scener där tobak förekommer.