The Manipulated
Taejoong, en vanlig kille, hamnar oskyldigt dömd i fängelse för ett fruktansvärt brott. När han upptäcker att allt var iscensatt av Yohan, svär han hämnd och ger sig ut på en actionfylld resa.
Taejoong jagar hjärnan bakom allt, samtidigt som kriminalvårdaren är honom hack i häl.