Marvel One-Shot: Item 47
Efter striden om New York i Marvels Avengers, har S.H.I.E.L.D funnit all teknologi som tillhörde utomjordingarna, förutom en...ett chitauri-gevär, känt som "objekt 47." Efter ett ungt par råkar hitta vapnet, beger de sig ut på en stöldturné.
Efter striden om New York i Marvels Avengers, har S.H.I.E.L.D funnit all teknologi som tillhörde utomjordingarna, förutom en...ett chitauri-gevär, känt som "objekt 47." Efter ett ungt par råkar hitta vapnet, beger de sig ut på en stöldturné - med S.H.I.E.L.D-agenter hack i hälen.