24Kitchen Gourmet Specials
På 24Kitchen finns det massvis med inspiration till smarriga rätter inför högtidsfirandet. Från kalkon till rådjur, eller tranbär och persika. Låt er inspireras av Hugo när han tar reda på hur nederländarna lagar sina utsökta gourmeträtter.