Art Trails of the Riviera
Utforska Franska rivieran bortom dess sol och hav. Fördjupa dig i dess rika konstnärliga arv, en gång hem för ikoner som Cezanne, Renoir och Picasso. Följ Kates resa från Aix till Nice, som följer i dessa mästares fotspår och upptäck landskapen som inspirerade deras tidlösa verk. Upplev korsningen av konst och historia i hjärtat av södra Frankrike.