Art & Design
Vad inspirerar en konstnär? Hur omvandlar de en idé till ett färdigt verk? Denna serie djupdyker i vad kreativitet är. Konstnärerna berättar själva vad som inspirerar dem, vilka metoder de använder och vad det verkligen innebär att skapa konst där ingenting fanns tidigare.