Murdered by Hollywood (The Writer With No Hands)
En professor misstänker att CIA mördade en Hollywood-manusförfattare för att dölja en regeringshemlighet. Efter ett hotfullt telefonsamtal beger han sig till Hollywood för att utreda, och avslöjar mörka sanningar om den starka kopplingen mellan underhållning och underrättelsetjänst.