Komedier, Musik
Allas vår favoritnunna är tillbaka! Den här gången går Deloris Van Cartier undercover som syster Mary Clarence för att ta sig an en stökig innerstadsskola.
Allas vår favoritnunna är tillbaka! Den här gången går Deloris Van Cartier undercover som syster Mary Clarence och besöker en stökig innerstadsskola. Med hjälp av musikens kraft och lite himmelsk inspiration får hon pli på de bråkiga eleverna, tills de inser vem hon egentligen är.