Baby Sharks in the City
Hajbiologer kan för första gången avslöja vithajungarnas hemliga liv vid New York Citys kust.
Hajbiologer har hittat vithajens uppfostringsplats precis i närheten av New York City! De ska skicka iväg en toppmodern kameratagg som avslöjar ungens hemliga liv för första gången och för att studera hur klimatförändringar kan påverka hajpopulationens framtid.