In Oranje
Elvaårige Remco är en riktig fotbollstalang som drömmer om att ta sig till toppen. Vägen dit är vindlande, för Remco måste först tackla sin pappas död, de svåra urvalstävlingarna, en allvarlig fotledsskada, en tråkig revisor som är kär i hans mamma… Och sin första kyss.