Marvel's Hit-Monkey
En apa fylld av vrede och ett irriterande spöke går samman för att slå ut Tokyos undre värld.
En japansk snöapa ger sig ut på en hämndjakt i Tokyos undre värld tillsammans med spöket efter en amerikansk lönnmördare, och blir den berömda ”mördare av mördare”.
Monkey, Bryce och Haruka bryter mot protokollet och kräver att få veta vem som satte dit dem.
Bryce smugglar in sig i Slykes sinne för att rädda Monkey från en sadistisk mördare.
Co-Op använder den omsmidda reliken för att släppa lös den naturliga världens fulla kraft i NYC.
Monkey och Bryce slåss mot Boone genom historien, Monkey tvingas stå inför sitt sanna ursprung.