Mästare
Zack är 24 år gammal och verkar vara en självsäker man, men han döljer en hemlighet. Han funderar på att stadga sig med sin flickvän, Marjorie, när hans pappa ramlar och hamnar i koma. Problemen han trodde att han överkommit kommer till ytan. När han möter Inés är hans hemlighet på väg att avslöjas: Zack är inte läs- och skrivkunnig.