We Were the Lucky Ones
Baserad på Georgia Hunters New York Times bästsäljande roman, är tv-anpassningen av "We Were the Lucky Ones" en miniserie inspirerad av den otroliga, sanna historien om en judisk familj som separerades i början av andra världskriget. Serien följer dem över kontinenter när de gör allt i sin makt för att överleva och återförenas.