Sagan om de två tornen
Frodo och de andra i brödraskapet fortsätter sin jakt på Härskarringen – men på olika håll. Deras öden finns vid två torn: Orthanc i Isengård, där Saruman väntar, och Saurons fästning vid Barad-dûr.