Doces do Ofício
I "Doces do Ofício" presenterar Francisco Moreira det bästa bakverken och slår hål på myten att det är svårt att göra olika desserter. Varje avsnitt har ett tema. Du kommer att se läckra sötsaker, desserter som kombinerar bakverkstekniker med fina ingredienser och nya tagningar på traditionella sötsaker.