Fright Night
Pensionären Charley Brewster (Anton Yelchin) är äntligen nöjd med tillvaron... tills den charmige Jerry Dandridge (Colin Farrell) flyttar in bredvid. ”Fright Night” kommer att fånga dig redan vid första bettet!