Guess Who
Theresa presenterar sin fästman Simon Green på föräldrarnas silverbröllopsdag, men hon har glömt att berätta en liten detalj: han är vit. Percy Jones bestämmer sig för att bryta dotterns förlovning, men lyckas bara visa att pappa inte alltid vet bäst.
Theresa presenterar sin fästman Simon Green på föräldrarnas silverbröllopsdag, men hon har glömt att berätta en liten detalj: han är vit. Fast besluten att bryta dotterns förlovning, gör Percy Jones allt han kan för att få Simon att känna att han inte passar in: från att ta en kreditupplysning på honom till att låsa in honom i källaren över natten. Men när Percy skadeglatt avslöjar Simons pinsammaste hemlighet, leder det till en dråplig serie komiska förvecklingar som bara visar att med en pappa som Percy Jones, vet pappa inte alltid bäst.