Brown Bread
Áine lämnar sin irländska hemby för New York, driven av ambition. Men ett recept, två generationer och noll kompromisser tvingar henne tillbaka till en uppgörelse i köket med sin mamma, och hon måste inse framgångens verkliga pris.