Hazen Audel - den ultimata överlevaren
Extremäventyraren Hazen Audel återupplever sina mest spännande, plågsamma och motbjudande stunder, och avslöjar vad som krävs för att bli en den ultimata överlevaren. Att hitta vatten, skaffa protein, bygga skydd och att göra upp eld är avgörande för att hålla sig levande i naturen. Men i vissa fientliga regioner i världen kan dessa överlevnadsgrunder verka omöjliga att bemästra.