LEGO Disney Prinsessor: Skurkarna förenas
Efter att Ariel, Vaiana, Tiana, Rapunzel och Snövit stoppade Gastons plan att ta över alla deras kungadömen, ber han Ursula, Jafar och den onda drottningen att hjälpa honom besegra prinsessorna en gång för alla. Prinsessorna får höra om Gastons plan och rekryterar också några vänner med hjälp av den magiska spegeln: Aurora, Belle och Askungen! Tillsammans enas prinsessorna för den ultimata uppgörelsen mellan det goda och det onda.