The Man on the Other Side
Östtyskland, 1974 - Kalla kriget-paranoian råder och Sophie Zimmermann vet för mycket. Jagad och desperat måste hon avslöja identiteten på ”Mannen på andra sidan” för att överleva, möta dubbelspel och dolda faror i en värld där tillit kan vara ett dödligt spel.