Farväl Falkenberg
Det är den sista sommaren i Falkenberg. Framtiden hägrar för fem barndomsvänner som är på väg att bli unga män, men alla kommer inte att få uppleva den.
Det är den sista sommaren i Falkenberg. Framtiden hägrar för fem barndomsvänner som är på väg att bli unga män, men alla kommer inte att få uppleva den. En film om vänskap, minnen och ett sista farväl av den lilla staden vid havet.