Flying Jalopy
Kalle Anka köper ett begagnat flygplan av den lömska ägaren Ben Buzzard, som lurar den intet ont anande ankan att göra Ben till förmånstagare i händelse av en olycka. Ben leder sedan ut Kalle på en hänsynslös flygning och försöker få flygplanet att krascha så att han kan ta hem en förmögenhet efter Kalles olycka.