Endless Horizon
Afrika, mänsklighetens vagga, vår Jords hjärta. Följ med ut på ändlösa savanner, se elefanter vid vattenhålet, häpna över lejon, zebror, giraffer, flodhästar och mycket mer. Låt Namibias ursprungsbefolkning visa dig sitt Afrika.