Följ med värden Ian Wright på en spännande tågresa genom Kuba, där han utforskar den förfallna men fascinerande järnvägen på ön. Trots dess opålitlighet erbjuder resan unika insikter om Kubas historia som sockerproducent och dess tidiga transportinfrastruktur.