Little Baby Bum
Little Baby Bum är ett roligt utbildningsprogram för barn innehållande klassiska och nya barnvisor. Med sina vänner och familj upplever 6-åriga Mia världen runt omkring henne genom sång och ibland även lite magi. En värld där djur kan dansa, bussar är vänner och regniga dagar aldrig är tråkiga.
Barn älskar att sjunga och dansa med Mia, lille Max och en rolig blandning av djur, fordon och mänskliga vänner. Genom magin i rytm och rim väcks deras värld till liv.
Max badar. Han kan spräcka bubblor, sparka och stänka, leka med gummiankor och bli ren!
Pappa, Ella och mamma gosar med Max vid läggdags. Max gosar med sin teddybjörn och somnar.
Mia och Max leker Vad finns i påsen? Mia tar fram en hård boll, en mjuk boll och en studsboll!
Mia och Max badar. Mamma släpper leksaker i vattnet som de ska hitta. Det är plaskroligt!
Mia, Max och mamma blir kreativa och gör en stor röd brandbil till Max av en gammal kartong.
Pappa låtsas vara ett plan, ett tåg och en bil så att han kan flyga, tuffa och köra mat till Max!
Mia bjuder in Twinkle till Max rum. Twinkle strör stjärnstoft på Max så att han somnar.
Halloween närmar sig och Mia och Max är lättskrämda. Men det är bara Twinkle, mamma och pappa!
Det är halloween och Mia och Max gör sig redo för att klä ut sig till nåt läskigt.