Dumbo
Från Disney och regissören Tim Burton kommer det storslagna live action-äventyret Dumbo, som bygger vidare på den älskade tecknade klassikern. Olikheter hyllas, familjen värdesätts och drömmar får flyga högt. En cirkus i motvind gör en enastående comeback med en elefantunge som kan flyga, men när de lockar en ny investerare upptäcker de snart att hans nya planer döljer mörka hemligheter.